Saturday 10 May 2014

Səmavi dinlərin qaynaqları Şumer kitabələrinə əsaslanir ?!

Inancsızların çox dilə gətirdikləri bir iddia vardır. Quranın əslində Tövrat, İncil hətta Avesta kimi ondan əvvəlki kitab və qaynaqlardan sitat olduğunu söyləyirlər. Hətta işi daha da irəli aparıb haradasa bütün səmavi dinlərin qaynaqlarını Şumer kitabələrinə əsaslandırırlar.İnancsızlıq gözlərini və ağıllarını o qədər kor etmişdirki ki, əslində bu iddialarının onların niyyətlərinin əksinə Allahın varlığına və dinin doğruluğuna çox möhkəm və redd edilə bilməyəcək qədər qüvvətli bir dəlil meydana gətirdiyini görə bilməzlər belə .İlk insandan bu yana yüz minlərlə peyğəmbər gəlmiş və bu peyğəmbərlər Allahdan aldıqları vəhyləri öz birliklərinə, qövmlərinə çatdırmışlar. Bu peyğəmbərlərin çoxunun adı belə bilinmir.(40:78) Həmçinin bu peyğəmbərlərin gətirdikləri vəhylər bəzən çox az bir birliyə xitab etmiş və bir neçə səhifələrdən ibarət olmuş, bəzən isə daha detallı olaraq bir kitab şəklində təzahür etmişdir. Bunu təyin edən ünsür isə vəhyə həmsöhbət olan birliklərin o ankı sosial və mədəni vəziyyəti, səviyyəsi və ehtiyacları ilə əlaqədardır.Ona görə bu yazida elmi dəlilləri "Çox Tanriliğin" kökünü araşdiracayiq.Hər bir şəxsin bilməsi zəruri olan 1 məlumatdir.
"Köhnələrin Nağillari" anlayışı və "Nuh Tufanı" ilə əlaqədar bir nümunə ...
Türk mifologiyasından Yunan, Roma və Hind mifologiyalarına və Sümer, Aşşur, Babil dastanlarındaki izahatlara qədər az qala dünyanın hər bölgəsindəki yazılarda, lövhələrdə, anlatmalarda detalları bir-birindən fərqli də olsa ortaq olaraq bir "Tufan hadisəsi" ndan bəhs edilir. Bu hadisə o qədər məşhur bir şəkildə izah edilmişdir ki, dünyanın harasına getsəniz, hansı qitəsindəki mədəniyyətinə baxsanız bu hadisənin izah edildiyini görərsiniz.
Məsələn, Hindistanın Satapatha, Brahmanalarda və Mahabharata dastanlarında, Cənubi Amerikanın Aztec-TOLTEC qeydlərində, Maya əfsanələrində, Şimali Amerikalı Huron Qırmızıdərililəri "Böyükata" larının başından keçən fövqəladə macəralarına, Britaniyanın Uels bölgəsi əfsanələrində, Skandinaviya Edna əfsanələrində, Alyaska ' da yaşayan Tlingit qəbiləsi anlatmalalarında, Litva əfsanələrində və Çin qaynaqlı əhvalatlarda həmişə "Tufan hadisənin" dan bəhs edilməkdədir. Yaxşı dünyanın bir-birindən uzaq və xəbərsiz hər mədəniyyətinin ortaq olaraq eyni hadisəni izah etməsi bizə tarixdə bir "tufan hadisəsinin" yaşandığına dair güclü bir dəlil mı meydana gətirər, yoxsa inancsızların məntiqiylə baxılacaq olsa hamısının bu hadisəni bir-birindən alıb əslində olmayan köhnə bir nağili dilləndirdiklərinimi göstərir?
Tufan insanlıq tarixinin ən əhəmiyyətli ortaq hekayəsidir. Hamimiindir, hər millətindir, hər dinindir. Inansın inanmasın bu gün dünyada yaşayan hər kəsin atasının hekayəsidir. Yaşayan və tarixdən silinən bütün qövmlərin ittifaqla qəbul etdikləri tarixə həkk edilmiş tək hadisə tufanı. Tarixin dərinliklərində, olabiləcək ki on minlərlə il əvvəl baş verən bu nəhəng, ağıllara durğunluq verən bir hadisənin aradan keçən uzun zaman boyunca qövmlərin mədəniyyətlərinə görə formalaşdığını görürük. Hadisə yeri və qəhrəmanları hər mədəniyyətdə fərqlidir. Tufanın belə bütün dünyada ortaq bir mədəniyyət olması bəşəriyyətin bir başlanğıcının olduğunu və bu hadisənin bütün millətlərin atasına söykəndiyini göstərir. Necə ki hər qövm bu hadisənin öz soyunu meydana gətirən babalarının başından keçdiyinə inanır.
Yaxşı bu mövzuda aktual araşdırmalar və elm nə deyir?
"Titaniki tapan məşhur su altı araşdırmaçısı Robert Ballard, müqəddəs kitablarda dilə gətirilən Böyük Tufanın həqiqətən meydana gəldiyinə dair dəlillər tapdıqlarını açıqladı.
ABC News'un xəbərinə görə, Columbia Universitetindən iki elm adamıyla birlikdə Qaradənizdə araşdırma etdiklərini ifadə edən Ballard, Qara dəniz bölgəsində böyük bir tufan olduğunu göstərən tapıntılara çatdıqlarını bildirdi ".
Tufan ilə əlaqədar əlbəttə bir çox fərqli detallar, anlatmaılarda dəyişikliklər, mədəni və ictimai qavramalardan qaynaqlanan subyektiv qiymətləndirmələr ola bilər amma dünya üzərində bir-birlərindən qitələrcə uzaqlıqdakı bu qədər sivilizasiyanın bir-birlərini görmemelerine və fərqli zamanlarda yaşamalarına baxmayaraq eyni hadisəni izah etmələri bizə bu hadisənin yaşandığına dair qəti və redd edilə bilməz bir dəlil təqdim edir.
Gələk Quran və səmavi dinlərin Kitabları arasındakı bənzərliklərə ...
Bütün kainatı yaradan Allah bir və tək olduğuna görə və eyni Allah dünyada fərqli zamanlarda yaşamış, fərqli birliklərə peyğəmbərlər göndərdiyinə görə hamısına göndərdiyi mesajın / vəhyin bir-birinə bənzəməsindən daha təbii nə ola bilər?
Yer üzündəki insanların fərqli dillərlə danışdıqları məlumdur. Məsələn Kainatın bir və tək yaradıcısı olan Allah başqa dillərdə Tanrı, Tengri, God, gud, Rəbb, Yehova, Ahura Mazda, və s ... fərqli dillərdə fərqli adlarla anıla bilir.Biz Hz. İsaya "İsa" deyərkən, avropalılar Jesus deyə bilər. Hz. Davuda David, Hz. Süleymana Solomon, Hz. İbrahimə Abraham deyildiyi kimi.Hətta fərqli dillərdə ölkə adları belə fərqli tələffüz edilir. Məsələn Germany-Almaniya ya da England-İngiltərə, Turkey-Türkiyə kimi ...Lakin bu fərqliliklər bəhs edilən adam ya da varlıqların başqa-başqa kəslər ya da varlıqlar olduğunu göstərməz.
Nümunələr:
Hind kitablarında bunun bir-neçə nümunəsi vardır. Məsələn, Atharva Veda, "Müqəddəs Məlumat" mənasında "Brahma Veda" olaraq da bilinər. Vedalar'la əlaqəli bir araşdırma göstərmişdir ki; "Brahma" əslində "Abraham" (İbrahim) dir; Abraham'daki baş hərf (A-elif), sona alınaraq, söz Brahma halına gətirilmişdir. Bu iki söz, İbrahim Peyğəmbərin danışdığı dilə yaxın bir dil olan ərəb dili hərflərlə yazıldığında, bu təhlilin doğru olduğu görüləcək. Bənzər bir şəkildə, Vedalar'da Hz. İbrahimin ilk həyat yoldaşı Sara "Saraswati" və Tufan Peyğəmbəri Nuh (as) da "Manuh" və ya "Manu" olaraq keçməkdədir. İsmayıl və İshaq nəbilər də Vedalar'da sırasıyla "Atharva" və "Angira" olaraq anılmışlardır.Hinduların bütün böyük kitabları Hz. Məhəmmədi əvvəldən xəbər vermişdir. Verilən xəbərlərdə, Allah Rəsulunun bir çox xüsusiyyəti, həyatı, Hz. İbrahim, Kəbə, Bekke (Məkkə) və Ərəb yarımadasına əlavə olaraq, Rəsulullahın adı da Mahamed, Mamah və Əhməd şəklində zikr edilmişdir. Mahamed adı Puranalar'da; Mamah, Atharva Veda'nın bir hissəsi olan Kuntap Sukt'ta və Ahmad, Sama Veda'da iştirak etməkdədir.Həmçinin Hz. Peyğəmbərin Zərdüşt kitablardakı adı, 'Saoşyant (Aləmlərə rəhmət)' dır. Buddist müqəddəs kitablarındakı adları da, 'Metteya' və 'Maitreya'dır. O, Əhd-i Atik'te, 'Şilo (Allahın Rəsulu)', 'Barnaşa (İnsanoğlu)' və 'Himda (Əhməd)' deyə adlandırılmışdır. Onun Əhd-i Cedid'deki adları, 'Periqlytos (Əhməd)', 'İnsanoğlu' və 'O Peyğəmbərdir. Xristianların qəbul etmədiyi Barnaba İncilində isə onunla əlaqədar müjdələr daha barizdir; bu kitabda o, şəxsən adı ilə müjdələnmişdir.
Eynilə bunun kimi fərqli mədəniyyətlərdə, fərqli mədəniyyətlərdəki yazılarda yer alan məlumatlarda Allahın, yəni kainatın yaradıcısının; ya da Adəmin və ya mələklərin, ya da axirətin və s ... tələffüzləri fərqli ola bilər. Bu yazılardaki hər detalı doğru olaraq qəbul etmək də səhvdir. Çünki kitabələr təhrifə uğramış, (Miladdan əvvəlki qaynaqlar bir tərəfə səmavi qaynaqlardan Tövrat və İncilin belə nə qədər təhrifə uğradığı məlumdur), içlərinə bir sıra uydurmalar, şişirtmələri, detallar qatılmış ola bilər. Amma nəticədə gəlinən ortaq nöqtəyə baxıldığında tabletlərin dərhal hamısında bir yaradıcıdan, hətta insanın torpaqdan yaradıldığından, tufandan, axirət inancından, cənnət və cəhənnəmdən, şeytandan, yaxşılıq və pislikdən bəhs edildiyi görülməkdədir.
Bütün Dünyada Tək Tanrı inancı və Dinin təhrif edilməsi.
Mesopotamiya düzənliyi tarixi qaynaqlarda "sivilizasiyaların beşiyi" olaraq xarakterizə edilər. Mesopotamiya düzənliyinə çox da uzaqda olmayan bir yerdə isə Qədim Misir mədəniyyəti var.Bu mədəniyyətlərlə əlaqədar aparılan arxeoloji tədqiqatlarda diqqət çəkən xüsuslardan biri, bu birliklərin dini inanclarına dair əldə edilən tapintilardi. Əldə edilən yazılarda saysız saxta ilahların etdikləri işlər izah edilirdi. Daha çox tapıntı ələ keçdikcə və tədqiqatçılar bunları həll etməkdə daha müvəffəqiyyətli üsullar tapdıqca bu sivilizasiyaların inanclarıyla əlaqədar bəzi detallar ortaya çıxmağa başladı. Diqqəti çəkən ən əhəmiyyətli nöqtə isə bu qövmlərin inandığı batil ilahların hamısının üstündə tək bir tanrı inancının var olması idi. Əldə edilən tarixi qeydlər və tapıntılar, tarix boyunca haqq dinin var olduğunu göstərməkdəydi.
Mesopotamiya, Misir, Hind, Avropa mədəniyyətlərinin yanında Aztek, İnk, Mayalar kimi Amerika mədəniyyətlərinin də tək İlah inancını bildiklərini, özlərinə haqq dini təbliğ edən peyğəmbərlər gəldiyini göstərən dəlillər əldə edilmişdir. Çox tanrılı inancın içində tək Tanrı inancının gizli olduğunu tapan tədqiqatçılarından ilki, Oxford Universitetindən Stephan Langdon'du. Langdon, 1931-ci ildə əldə etdiyi tapıntıları elm dünyasına eşitdirərkən, əldə etdiyi məlumatların çox gözlənilməz olduğunu söyləyirdi, çünki bu tapıntıların daha əvvəlki şərhlərlə tamamilə zidd olduğunun fərqində idi. Langdon tapıntılarını belə açıqlayırdı:
Mənim fikirimə görə insanın ən qədim tarixi, tək tanrı inancından çox sayda (guya) tanrının və pis ruhların varlığının inancına doğru çox tez bir pozulma göstərir.
Langdon 5 il sonra, The Scotsman adlı jurnalda isə bunları yazırdı:
Bütün dəlillər, qətiliklə başlanğıcda bir "tək Tanrı" inancının olduğunu göstərir. Sami mənşəli xalqların arxeoloji və ədəbi qalıqları da ən qədim zamanlarda belə bir "tək Tanrı" inancının var olduğunu göstərir.Yəhudi dininin və digər sami mənşəli dinlərin, totemistik, bütlərə söykənən bir mənşəyi olduğu nəzəriyyəsinin tamamilə etibarsız olduğu bu gün aydın olmuş vəziyyətdədir.
İndiki vaxtda Tell-Esmar olaraq adlandırılan MƏ 3000-ci ilə aid bir Sümer şəhərində edilən qazıntılarda da Langdon'un söylədiklərini tamamilə təsdiqləyəcək tapıntılar əldə edildi. Qazıntı işlərini idarə edən Henry FRANKFORT rəsmi hesabatında belə deyirdi:
Qazintiarımız, bütün qiymətli tapıntılara əlavə olaraq Babil dinləri haqqında çox əhəmiyyətli bəzi gerçəkləri daha ortaya çıxardı. Bir ictimai sistem içində dini dəyərlərin necə yerləşdirilmiş olduğuna ilk dəfə şahid oluruq.Bir məbəd və bu məbəddə ibadət etməkdə olan kəslərin evlərinin qalıqları tapıldı. Bu səbəblə tək başına bir məna ifadə etməyən tapıntıları bir bütün olaraq dəyərləndirə bilirik.
Məsələn, möhür üzərindəki şəkillərdə ümumiyyətlə allahlara edilən tapınmalar təsvir edilir. Ancaq bu şəkillərin hamısında bu məbəddə yalnız tək bir Tanrı inancının olduğu görülməkdədir. Bu səbəblə, ən köhnə zamandakı Sümer-Akad inanc sistemi içində, bu tək İlah'ın dəyişik sifətlərinin ayrı tanrılar olaraq görülmədiyi anlaşılir.
Frankfort'un tapıntıları çox əhəmiyyətli bir gerçəyi göstərirdi: Batil, çox tanrılı inanc sisteminin ortaya çıxış şəkli. Birdən çox ilaha tapınma azğınlığı, dinlərin təkamülü nəzəriyyəsinin iddia etdiyi kimi insanların təbiət güclərini təmsil edən bəzi pis ruhlara tapınmalarıyla ortaya çıxmamışdı. Bir və tək olan İlah'ın fərqli sifətləri müxtəlif insanlar tərəfindən zaman içində dəyişik şərh edilmişdir və bir İlah inancında pozulmalar meydana gəlmişdi. Tek bir İlah'ın dəyişik sifətləri, zaman içində bir çox ilah inancına çevrilmişdi.
Langdon'un Sümer tabletlerinin tercümelerini nəşr etmeyinden bir müddət əvvəl, Friedrich Delitzch adlı araşdırmaçı da bənzər bir kəşfə səbəb olmuşdu. Bu araşdırmaçı, Babil inanc sistemi içindəki çox saydakı ilahın, gerçəkdə o dövrdə Marduk olaraq adlandırılan tək bir ilahi fərqli xüsusiyyətlərindən törədiyini ortaya çıxarmışdı. Edilən araşdırmalar, Marduk inancının da haqq olan tək İlah inancının zaman içində pozulmasıyla törədiyini göstərirdi.
Marduk olaraq adlandırılan tək İlah'ın müxtəlif adları var idi. Bunlardan bəziləri "Ninib", yəni "Güc verən", "Nergal" yəni "Döyüş Tanrısı", "Bel" yəni "Tək İlah", "Nebo" yəni "Mesaj gətirən ilahi", "Sin" yəni "Gecəni İşıqlandıran", " Shamash "yəni" Ədalət Tanrısı "," Addu "yəni" Yağış Tanrısı "idi. Zaman içində Mardukun bu xüsusiyyətləri, sanki MARDUK'DAN müstəqil güçlermiş kimi dəyişik tanrılara çevrilmişdi. Eyni şəkildə Günəş tanrısı, Ay tanrısı kimi bir çox batil ilahlar təxəyyülün təsiriylə ortaya çixmişdi. Göründüyü kimi, həm Marduk inancı həm də bu saxta ilahın digər adları, bu inancın əslində Allah inancının zaman içində bəzi insanlar tərəfindən pozulmasıyla ortaya çıxdığını göstərir.
Bənzər bir pozulmanın izlərini Qədim Misirdə də görmək mümkündür. Araşdırmaçılar Qədim Misirin ilk başlanğicda tək Tanrılı bir inanc sisteminə sahib olduğunu, daha sonra bu tək Tanrılı inancın bəzi kəslər tərəfindən təhrif edilərək Günəşə tapınan "Sabiilik" e çevrildiyini tapmışdılar. Antropoloq Le Page Renouf bu mövzuda bunları söyləyir:
Misir dininin meydana gəlməsi, çox sayda tanrının siradan çixaraq tək Tanrıya çevrilməsiylə olmamışdı. Əksinə, Misir dininin tək Tanrı inancına yaxın olduğu zamanlar bu sivilizasiyanın şahid olunan ən köhnə zamanlarına bərabər gəlirdi. Misir dininin son mərhələləri isə bütün Misir dininin ən çox pozulmuş halı olmuşdur.
Misir padşahı Akheneton tək Tanrıya inandığını açıqlamış və bütün bütləri qırdırmışdır. Allaha olan inancını bu şəkildə dilə gətirmişdir: Tanrı uludur, birdir, təkdir. Ondan başqası yoxdur. Bir dənədir, Odur hər varlığı yaradan. Bir ruhdur Tanrı, görünməyən bir ruh ... Ta başlanğıcda vardı Tanrı, Tek varlıq O. Heç bir şey yoxkən O vardı. Hər şeyi O yaratdı ... (solda) Antropoloqlar etdikləri araşdırmalar, çox tanrılı batil inancların tək Tanrılı tövhid inancını daşıyan dinlərin zaman içində təhrif edilməsiylə ortaya çıxdığını göstərir.
Antropoloq Sir Flinders Petrie də, çox tanrılı batil inancların tək Tanrılı tövhid inancını daşıyan dinlərin zaman içində təhrif edilməsiylə ortaya çıxdığını söyləyir. Üstəlik bu pozulma prosesi, yalnız keçmişdə yaşamış birliklərdə deyil, indiki vaxtda da müşahidə edilməkdədir. Petrie belə deməkdədir:
Köhnə zamanlardakı dinlərdə bir çox sinifdə tanrıya rast gəlinər. Ancaq günümüzdəki bir çox mədəniyyətdə də belə bir yanaşma sərgilənir. Məsələn bir Hindu, saylari getdikcə artmaqda olan tanrı və tanrıçalar arasında yaşamaqdan zövq duyar . Digərləri isə tanrılara belə tapınmazlar, animistik ruhlara, şeytanlara tapınarlar .
Əgər ruhlara tapınmaq tək bir tanrıya sitayişə uzanan bir təkamül müddətinin ilk pilləsi olsaydı, bu vəziyyətdə çox tanrılılığın getdikcə tək tanrılılığa təkamülləşməsinin dəlillərini görməmiz lazım idi ... Bunun tam əksinə tək görə bildiyimiz, tək Tanrı inancının hər zaman ilk pillə olduğudur ...Çox tanrı inancının ilk meydana gəlməsinə qədər izleyebildiyimiz hər yerdə, bunun tək Tanrı inancının bir dəyişdirilməsi olduğunu görürük ...
Hindistanda Batil Çox Tanrılı İnancın Mənşəyi.
Hind mədəniyyəti, Yaxın Şərq mədəniyyətləri qədər köhnə olmasa da, dünyanın qədim mədəniyyətlərdən biri sayılmaqdadır.
Hindistandakı batil inanclarda Tapılan sözdə ilahlar az qala saysiz-hesabsizdir. Bu batil dinləri araşdıran tədqiqatçılardan biri isə Andrew Lang'dir. Lang, uzun araşdırmaları nəticəsində, çox tanrılı dinlərin Yaxın Şərqdə çıxış prosesinin bir bənzərinin Hindistanda da yaşanmış olduğunu ortaya qoymuşdur.Edward McCrady də, Hindlilərin Veda adlı kitablarını araşdırarkən, Hind mədəniyyətinin erkən dövrlərində tanrıların, tək bir üstün İlah'ın dəyişik xüsusiyyətləri olaraq şərh edildiklərini yazar.Veda kitabındakı İlahilerdədə, açıq olaraq tək Tanrılı tövhid etiqadının pozulmasinin izlərini görmək mümkündür.Məsələni araşdıran tədqiqatçılardan Max Müller, başlanğıcda tək İlah inancının olduğunu qəbul etməkdədir:
Veda'da tək Tanrı inancının çox tanrı inancından daha əvvəl olduğunu görürük. Çox uzun bir zaman keçdikdən sonra belə saysız tanrılar arasında tək bir sonsuz Tanrı inancı, göyü bir sis kimi qucaqlamış olan bütpərəst anlayışın arasından, mavi göyün özünü hiss eletdirmesi kimi ortaya çıxir.
Bundan da bir dəfə daha aydın olur ki, dinlərin təkamülü deyil, haqq dinə insanlar tərəfindən bəzi batil inanclar əlavə olunaraq və ya bəzi əmrlər və qadağalar göz ardı edilərək dini inancların zaman içində pozulması söz mövzusudur.
Avropa Tarixində Dinlərin təhrif edilməsi.
Tarixi Avropa cəmiyyətlərinin inanclarında da bənzər bir pozulmanın izini görmək mümkündür. Məsələn Köhnə Yunanın batil inancları üzərinə araşdırmalar etmiş olan Axel W. Persson, Tarix Öncesi Yunan adlı əsərində belə deyər:
İlk başdan bəri var olan tək Tanrı inancı, daha sonra Yunan dini mitlerinde gördüyümüz saysız əhəmiyyətli əhəmiyyətsiz tanrısal şəxsiyyətlərə çevrilmişdir. Mənim fikirimə görə bu bir çox ilahın varlığı, tək və bir olan bir Tanrını göstərən dəyişik adların zamanla dəyişik şərh edilməsinə bağlıdır.
Oxşar tahrifat izlərini İtaliyada da izləmək mümkündür. Arxeoloq Rosenzweig, erkən Etrüsk dövrünə rastgelen "Iguvine Tabletləri" üzərində etdiyi araşdırmalar "ilahlar ilk olaraq sifətlərin, dəyişik xüsusiyyətlər olaraq şərh olunmasiyla ortaya çıxmaqdadır" demekdedir.
Qısacası təxminən bir əsrdir ələ keçirilən bütün antropoloji və arxeoloji tapıntılar, tarix boyunca cəmiyyətlərdə əvvəl tək Tanrı inancının var olduğunu, ancaq bunun zamanla pozulduğunu göstərir. Başlanğıcda hər şeyi yoxdan var edən, hər şeyi görən və bilən, bütün aləmlərin sahibi olan Allaha inanan cəmiyyətlər, zamanla Rəbbimizin sifətlərini ayrı-ayrı tanrılar olaraq düşünmə yanılğısına düşmüş və birdən çox batil ilaha ibadət etməyə başlamışlar. Haqq və gerçək olan din, bir və tək ilah olan Allaha ibadət edilən dindir. Çox tanrılı dinlər isə, Rəbbimizin Hz. Adəmdən bəri insanlara vəhy etdiyi haqq dinin insan əliylə pozulması nəticəsində ortaya çıxmışlar.
İzah etmək istədiyim budur:
Peyğəmbərimizdən əvvəl də neçə-neçə peyğəmbərlər keçdi. Və onların bir çoxu qövmlərinin anlayış səviyyələrinə görə kainatın bir və tək yaradıcısı olan Allahdan, ilk insanın cənnətdəki macərasından, mələklərdən, cənnətdən-cəhənnəmdən, şeytandan, axirətdən bəhs etdilər.Onları dinləyən qövmləri bu izah edilənlərə çox şey qatdılar, təhrifə uğratdılar, pozdular, özlərinə bəzi müqəddəslər, tanrılar qəbul etdilər . Eynilə İsrailoğullarının daha Hz. Musa həyatdaykən buzovu müqəddəsləşdirmələri kimi .
Bir və tək olan Allah inancı saflığını qoruya bilmədi . İnsanlar hər səfərində özlərinə gələn mesajları təhrif etdilər. Özlərinə başqa başqa tanrılar qəbul etdilər. Yunan mifologiyasındakı kimi onlarla-yüzləlrə tanrılar, əfəndilər, rəblər ortaya çixardilarr ...
Lakin Allah hər səfərində, hər peyğəmbər gönderişinde mesajını yenilədi. Onun şübhəsiz ki ən böyük və ən təməl mesajı "Bir və tək olan Allahdan başqa ilah yoxdur" mesajı yəni tövhid mesajıdır.
Bu mesajın ən parlaq olduğu kitab heç şübhəsiz Qurandır. Bu mesajın və ya Qurandakı digər bəzi məlumatların köhnə səmavi kitablarda və ya köhnə mədəniyyətlərin kitabələrində da keçməsi inancsızların iddia etdiyi kimi Quranın onlardan sitat etdiyinin deyil əksinə bir və tək olan Allahın ilk insandan bu yana mesajının / vəhyinin peyğəmbərləri vasitəsilə insanlara davamlı olaraq təkrar təkrar göndərildiyinin ən iti dəlilidir.
Bütün aləmləri yaradan bir və tək olan Allah olduğuna görə; Allahın M.Ö minlərlə il əvvəlinə aid olduğu iddia edilən Naacal tabletlərində bəhs edilən yazılardan tut da Sümer kitabələrinə, bəzi alimlərin Qurana söykədiyi görüşə görə əhli kitab sayılan Atəşpərəstlərin kitabı Avesta'dan tut da, Tövrat və İncilə və Qurana çatana qədər eyni mesajı göndərməsindən və insanlara salat, namaz, oruc, sədəqə, zəkat, yaxşılıq, pislik, şər, cənnət, cəhənnəm, əxlaqi qaydalar və s. kimi bir-birinə bənzər tətbiqləri, məlumatları öyretmesinden daha təbii nə ola bilər?
Əgər insanlar öz düşüncələri, mənfəətləri uğruna Allahdan gələn vəhyi, məlumatı, dini, mesajı təhrif etməsəydilər dünyanın hər yerində ilk insandan bu günə qədər bütün insanlara eyni mesajın çatdırıldığını çox daha dəqiq olaraq göre biləcəklərdi.

No comments:

Post a Comment